| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
martindahl

Indmeldt: 21. aug 2007 Indlæg: 2200 Geografisk sted: Stenlille - H0 + 3-skinne digitalt og dansk epoke III
|
Skrevet: 8 feb 2010 10:28 Emne: |
|
|
| F.Ormstrup skrev: |
| Hov, hov Christian er skam inviteret på besøg en anden gang, hans far skal bare advare undertegnede,- så kommer juletoget (LGB-ToyTrain) med i klubben. Der kan fint være en bane på gulvet i vores kaffestue,- og sådan et tog kan en 3 årig let klare at køre med. Som du kan se af billedet virker vores menneskeforlængere - 25 liters spande til lim - som de skal. |
Martin  _________________ Märklin M, K og C med 3 kontaktpunkter, skala H0, Intellibox, Ecos II, WDP 9.2 på Vista, primært dansk epoke III (lidt II og IV) i blandet lidt svensk og norsk.
www.hyldegaarden.dk |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
F.Ormstrup

Indmeldt: 19. jun 2007 Indlæg: 1203 Geografisk sted: Sydvestjylland. Interesser: HO epoke 3 dansk mergel/tegl/tørvebaner IIe, Oe, Se & HOe/f
|
Skrevet: 10 feb 2010 08:53 Emne: |
|
|
| Citat: |
Martin  |
Og han er nu klubbens yngste medlem (vi fik hans far i samme omgang) _________________ mvh
Flemming
SVJMJK
Ormstrups Modeltogsvideoer |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
martindahl

Indmeldt: 21. aug 2007 Indlæg: 2200 Geografisk sted: Stenlille - H0 + 3-skinne digitalt og dansk epoke III
|
Skrevet: 10 feb 2010 09:21 Emne: |
|
|
| F.Ormstrup skrev: |
Martin  |
Og han er nu klubbens yngste medlem (vi fik hans far i samme omgang) |
Flot.
Ud af 3 unger har jeg da fået den ene til at hænge ved med modelbane ...
Martin  _________________ Märklin M, K og C med 3 kontaktpunkter, skala H0, Intellibox, Ecos II, WDP 9.2 på Vista, primært dansk epoke III (lidt II og IV) i blandet lidt svensk og norsk.
www.hyldegaarden.dk |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
PerOlsen
Indmeldt: 28. okt 2006 Indlæg: 1349 Geografisk sted: Sjælland
|
Skrevet: 10 feb 2010 18:56 Emne: |
|
|
Hæ ... min datter elsker at køre med vores D-maskine ... og min søn er fuldstændigt nørdet med lokomotiver. Leger stort set kun med Lego Duplo tog, Brio og elsker at kigge på fars lokomotiver.
Og når han kan bestemme, hvad vi skal se, bliver det i prioriteret rækkefølge:
Minder på skinner - fordi der er en masse med sneplove og isbrydning.
Ma-lyntoget bliver til
My bliver til
Her er banerne
Mvh. Per _________________ Märklin C- og K-skinner.
Treskinnedrift med eCos & TouchCab.
Materiel til salg på:
http://www.jernbaneselskabet.dk
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
martindahl

|
Skrevet: 10 feb 2010 19:33 Emne: |
|
|
| PerOlsen skrev: |
Hæ ... min datter elsker at køre med vores D-maskine ... og min søn er fuldstændigt nørdet med lokomotiver. Leger stort set kun med Lego Duplo tog, Brio og elsker at kigge på fars lokomotiver.
Og når han kan bestemme, hvad vi skal se, bliver det i prioriteret rækkefølge:
Minder på skinner - fordi der er en masse med sneplove og isbrydning.
Ma-lyntoget bliver til
My bliver til
Her er banerne
Mvh. Per |
Man kan nok prale ...
Jeg skal nok komme efter det - konen er godt på vej og mindst en af døtrene skal jeg nok fået præpareret ...
www.hyldegaarden.dk |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
F.Ormstrup

Indmeldt: 19. jun 2007 Indlæg: 1203 Geografisk sted: Sydvestjylland. Interesser: HO epoke 3 dansk mergel/tegl/tørvebaner IIe, Oe, Se & HOe/f
|
Skrevet: 12 feb 2010 22:12 Emne: |
|
|
Så kom Christian til sin første klubaften, han har nu kørt med LGB toget i et par timer, - det passer lige til hans størrelse. Der bliver transporteret mennesker, heste og pakker til Varde!!
Og bedst af alt,- hans far har fået en undskyldning for at køre med modeltog. _________________ mvh
Flemming
SVJMJK
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
henho

Indmeldt: 26. sep 2007 Indlæg: 607 Geografisk sted: Søften
|
Skrevet: 13 feb 2010 01:30 Emne: |
|
|
Hej Flemming
Ja I kan derude vestpå  _________________ MVH
Henrik
2-skinne, dansk, epoke3b, medlem af SdMJK |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
F.Ormstrup

|
Skrevet: 14 feb 2010 15:42 Emne: |
|
|
| henho skrev: |
Hej Flemming
Ja I kan derude vestpå  |
Måske, men der er liv og glade dage med sådan en størrelse. Idag har han ovenikøbet medbragt mor og lillesøster!
Det er tydeligt at han kender det hele!!
 _________________ mvh
Flemming
SVJMJK
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Purellum
Indmeldt: 17. dec 2007 Indlæg: 475 Geografisk sted: Mullerup
|
Skrevet: 14 feb 2010 17:14 Emne: |
|
|
Martin Dahl skrev:
Flot.
Ud af 3 unger har jeg da fået den ene til at hænge ved med modelbane ... |
Bemærk at Flemming bruger 25 liter lim pr. barn
Per.
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
martindahl

|
Skrevet: 14 feb 2010 17:45 Emne: |
|
|
| Purellum skrev: |
Martin Dahl skrev:
Flot.
Ud af 3 unger har jeg da fået den ene til at hænge ved med modelbane ... |
Bemærk at Flemming bruger 25 liter lim pr. barn
Per.
 |
 _________________ Märklin M, K og C med 3 kontaktpunkter, skala H0, Intellibox, Ecos II, WDP 9.2 på Vista, primært dansk epoke III (lidt II og IV) i blandet lidt svensk og norsk.
www.hyldegaarden.dk |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|