| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Vestjyden
Indmeldt: 09. jan 2009 Indlæg: 95 Geografisk sted: Ringkøbing
|
Skrevet: 29 jan 2010 13:06 Emne: My 28 |
|
|
Hej
Jeg har set My 28 (Viktoria) på Ringkøbing banegård i formiddag. Hvem er ejeren og og hvor kør den ellers. Den trak nogle grå tankvogne. Desværre fik jeg ingen billeder. _________________ Mvh
Carsten
Dansk, alle epoker, AC, DCC, ECos med Intellibox i snifferstikket. Lokprogrammer. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Mads H
Indmeldt: 26. okt 2006 Indlæg: 573 Geografisk sted: Bedsted Thy
|
Skrevet: 29 jan 2010 13:30 Emne: |
|
|
Ejernen er Midtjyske Jernbaner. Før VLTJ og Odderbanen. _________________ Mads H
www.hrhenriksen.dk www.njmk.dk
MY, Køf, DSB nr 1, tysk damp, Ic3, Hercules lok, MH, MR, 2 MS, C-skinner, |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Ovemunk

Indmeldt: 01. okt 2009 Indlæg: 43 Geografisk sted: Struer
|
Skrevet: 9 feb 2010 15:43 Emne: |
|
|
Den kører den tur Onsdag og Fredag med kemikalievogne fra Cheminova. Kaldes populært for "Syretoget". Som søn af en DSB lastvognschauffør finder jeg det ret begrædeligt at det eneste godstog i denne landsdel køres af en privatbane. _________________ Pardon me boy, is this the Chattanooga Choo Choo |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
pejft

Indmeldt: 09. feb 2008 Indlæg: 856 Geografisk sted: Nordsjælland: H0, Digital, 3-skinne
|
Skrevet: 22 feb 2010 17:10 Emne: Re: My 28 |
|
|
| Vestjyden skrev: |
Hej
Jeg har set My 28 (Viktoria) på Ringkøbing banegård i formiddag. Hvem er ejeren og og hvor kør den ellers. Den trak nogle grå tankvogne. Desværre fik jeg ingen billeder. |
Her er Victoria i Lemvig
 _________________ De bedste modeljernbanehilsener
Peter Engelsted Jonasen
www.digitaltog.dk - www.kvv73.dk - www.jonasen.eu - www.fejliavisen.dk - www.denmarkimages.dk |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|