Picture

ulrikernst

Indlæg: 247

PB

Faller 2013

Så Faller på banen med 2013 kataloget som kan ses her  http://www.faller.de/xs_db/DOKUMENT_DB/www/_blaetterkatalog/epaper-FALLER_Modellbau_2013/index.html#/2

__________________

Elsker jernbaner og tog i alle afskygninger
samler især på matriel fra 1970´erne og op til i dag og med fokus på dansk og udenlandsk matriele som ses på danske skinner!

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Hold da fast, sikke et katalog, det vidner om at vi her virkelig har at gøre med en af giganterne indenfor modelbanetilbehør.

Indenfor bygninger i H0, er der bl.a. forskellige byhuse der vil kunne bruges til danske forhold, efter måske at være tillempet lidt.

Hæftede mig ved den 3-etages stationsbygning. Havde der nu været 2 i stedet for, kunne den godt tillempes danske forhold.

Og har man pladsen til det, så kan man købe sig fattig i tivolitilbehør. Sådanne en tivolivolipark må snildt kunne fylde det rum op, mange af os har til rådighed til modeltog.

Mvh

Claus

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Picture

ulrikernst

Indlæg: 247

PB

ja jeg blev meget overrasket da jeg bladrede kataloget igennem det er et stort program og omkring Tivoli parken så kan jeg se flere udgåede modeller som nu bliver produceret igen har set en fyr på Youtube som har alle Fallers tivoli modeller og selvfølig forbedret dem alle med diode lys det er en utrolig film af se skal prøve om jeg kan grave den frem ved lejlighed 

og han var her http://www.youtube.com/watch?v=oOb4zrXpQQI

__________________

Elsker jernbaner og tog i alle afskygninger
samler især på matriel fra 1970´erne og op til i dag og med fokus på dansk og udenlandsk matriele som ses på danske skinner!

Like 0 kan lide
Top

Picture

Amagerkaner

Indlæg: 440

PB

Super flot katalog. Hvem snakker om international finanskrise?!
Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.