Picture

lehnemann

Indlæg: 50

PB

Brawa H0 Diesel. V100 VLTJ IV DC Sound.

Hej.

Jeg har ikke for nylig hørt noget til Brawa H0 Diesel. V100 VLTJ IV DC Sound.

Er den kommet på markedet i Danmark?

Hvis den er - har I så erfaring med hvordan den kører?

 


Hilsen

 

Jørgen L.

Like 0 kan lide
Top

Picture

peterw

Ingeniør

Frederiksberg

Moderator

Indlæg: 990

PB

Hej,

Jeg ved ikke hvordan den kører (men har set loktypen udskældt for dårlige køreegenskaber på et tysk forum mener jeg).

Den er til salg f.eks. her: http://www.felderbanen.dk/Shop/Product/H0-Diesel-V100-VLTJ-IV-DC-Sound/B42834 - og jeg har vist også set den hos Kystbanen, men ved ikke om det var en sound-version.

Mvh,

Peter

__________________

Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Snuden

Underbetalt kontorsmølf

Haderslev

Indlæg: 590

PB  Blog

Jeg har udgaven uden lyd, dens køreegenskaber synes jeg ikke fejler noget.

Jeg har også set den få klø for dens køreegenskaber, men om det er en enkelt dårlig sending eller hvad det er, det ved jeg ikke; min kører i hvert fald uden problemer.

__________________

MVH

Morten Strårup

K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra 1920 til 1985. Råstoftransporter via jernbanen.

Yngste deltager i Peters garage. - Medlem af MERG.

Like 0 kan lide
Top

Picture

lehnemann

Indlæg: 50

PB

Åh, det er svært at blive klog på. VLTJ V100 ser ud til at være en flot maskine.

Jeg har kun en Brawa lok og den kører okay.Tenderlok T5, 1203 med lyd.Den er rigitg fin detaljeret. Det er også de BRAWA's vogne, som jeg har en del af. 

 

Men jeg har også hørt mumllerier om, at Brawa ofte ikke har så gode køreegenskaber. Og med prisen på omtalte ville det være ærgerligt at fejlkøbe. 

Jeg vil lige nævne, at  jeg for nylig har købt BR 142 (med henning-Sound) og BR110 DDR loks fra ROCO. De kører eminent godt. 

Hilsen

Jørgen L.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.