Picture

Stationsforstanderen

IT Assistent

Indlæg: 101

PB

Spørgsmål til Märklin CS 3 (60226)....

Spørgsmål til Märklin CS 3 (60226)....

Jeg går og overvejer og investere i en CS 3.... I den forbindelse har jeg et spørgsmål.....

Jeg kan se at man via mini jack stik kan tilslutte – f.eks. nogle computer højtalere... Hvilke lyde fra CS3 er det man gerne vil høre i højtalere..?

På forhånd tak Smile

__________________

MVH

Lars

(Stationsforstanderen)

Märklin Digital, C-skinner, CS3, MS2, Epoke II-III-IV-V .... og samler på Märklin ølvogne Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

bahnfan.net

Systemudvikler

Malling

Indlæg: 1.017

PB  Hjemmeside

Det er kun din fantasi der sætter grænser. Du kan få CS3 (og faktisk også CS2'eren, da den også har jackstik) til at annoncere tog der ankommer/afgår og afspille andre lyde for omgivelserne omkring f.eks. din station (kirkeklokker, bytrafik, m.v.).

Du kan inkludere lydene i dine Memory-sekvenser, så hvis du f.eks. har en sekvens hvor et godstog suser gennem stationen, kan du få CS2'eren til at sige "Pas på gennemkørende tog". Det kan også være at aktivere klokken på en jernbaneoverskæring eller "Gå ikke over sporet, der kommer tog" ved din station. Smile

Märklins lydbibliotek, som kan hentes gratis, indeholder masser af tyske stationsudkald. Du kan dog altid indspille dine egne lyde og bruge dem. Formatet er alm. wave (*.wav).

__________________

Med venlig hilsen
Søren

Moderne tyske tog i H0, 2-skinne, digital, køreplaner. Samler desuden modeller fra Trix.
Besøg min blog om tyske tog på engelsk: http://railway.zone/

Like 2 kan lide
Top

Picture

Stationsforstanderen

IT Assistent

Indlæg: 101

PB

Hej Søren....

Mange tak for dit svar....Det lyder helt perfekt Smile

__________________

MVH

Lars

(Stationsforstanderen)

Märklin Digital, C-skinner, CS3, MS2, Epoke II-III-IV-V .... og samler på Märklin ølvogne Smile

Like 0 kan lide
Top

Picture

LauR90

Roskilde

Indlæg: 118

PB

Hej bahnfahn. Hvordan gør man - sådan i praksis? Er meget interesseret i disse mulighedet...

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.