Picture

peterw

Ingeniør

Frederiksberg

Moderator

Indlæg: 987

PB

Lokomotivet nr. 125?

Hej,

Jeg havde egentlig håbet at finde Lokomotivet nr. 125 i postkassen indenfor den seneste tid... Er der andre der har tænkt det samme, eller det bare mig der er utålmodig? Smile

September er selvfølgelig ikke helt gået endnu, men min fornemmelse siger mig at bladet "plejer" at have været her på dette tidspunkt....

Mvh,

Peter W

__________________

Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Med de leveringstider postvæsenet efterhånden har, så er det vel i grunden ikke så mærkeligt.

Mvh

Claus

 

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Picture

LasseSteen

Indlæg: 1.720

PB

Skovsøekspressen skrev:

Med de leveringstider postvæsenet efterhånden har, så er det vel i grunden ikke så mærkeligt.

Mvh

Claus

 

Ja, den er virkelig blevet helt gal med postvæsenet herhjemme Sad :-( Sad

Like 0 kan lide
Top

Picture

peterw

Ingeniør

Frederiksberg

Moderator

Indlæg: 987

PB

Så ankom nr 125 i postkassen og er også set dags dato i FaceBook annonce fra forhandler... Smile

(Så jeg skulle nok bare have væbnet mig med lidt mere tålmodighed - intet tyder i hvert fald på det havde noget som helst med Post Nord at gøre Smile )

__________________

Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.

Like 0 kan lide
Top

Picture

MAB

Staten

Indlæg: 548

PB

Hej

Var det så værd at vente på? 

Jeg abonnerer nemlig ikke på det, men burde måske i virkeligheden gøre det...Smile

__________________

Hilsen Martin 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

peterw

Ingeniør

Frederiksberg

Moderator

Indlæg: 987

PB

MAB skrev:

Var det så værd at vente på? 

Jeg abonnerer nemlig ikke på det, men burde måske i virkeligheden gøre det...Smile

Det synes jeg absolut, vi nævner i flæng artikler om: DSB signalhuse og kommandoposter, persontogs-oprangeringer i epoke IV, anmeldelser af McK ME, I/Hs, Dekas privatbane vogne og Hobbytrade MT(gl).

Jeg synes det generelt er et meget seriøst og godt blad der er værd at støtte - og indeholder for mig det rette mix mellem 1:1 og 1:87 jernbane. Og det er absolut ikke blevet ringere efter at der gives mere spalteplads til epoke IV. Wink

Peter

 

__________________

Dansk epoke IV - af historiske årsager på 3-skinne. DSB suppleret af lidt privatbane. Uhlenbrock Intellibox, RocRail etc.

Like 1 kan lide
Top

Picture

MAB

Staten

Indlæg: 548

PB

Lyder da spændende. Jeg må få gjort alvor af det abonnement Smile

__________________

Hilsen Martin 

 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Lars

Indlæg: 538

PB  Hjemmeside

Lokomotivet nr 125 er også ankommet her i dag  Laughing out loud

__________________

mvh
Lars
http://www.skala-n.dk

Like 0 kan lide
Top

Picture

jhcn

IT & AV vejleder, C. la Cours Skole

Lystrup

Indlæg: 747

PB

MAB skrev:

Hej

Var det så værd at vente på? 

Jeg abonnerer nemlig ikke på det, men burde måske i virkeligheden gøre det...Smile

Jeg har ikke modtaget mit eksemplar endnu, men vil absolut gerne slå et slag for at du tegner et abonnement. For mig er bladet dejlig her-og-nu læsning, men reelt set så bruger jeg det langt mere som opslagsværk. Bladene rummer så mange oplysninger, og i takt med at jeg udvikler mig i min modeltogsinteresse, så kan jeg vende tilbage til artikler der for mange år siden ikke betød det samme for mig.

Artiklernes kvalitet er virkelig høj, der er få fejl - og de bliver som regel rettet - så du kan få samlet dig en god mængde information via det blad.

Og nej, jeg får intet for at lave reklame Smile Jeg kan bare virkelig godt lide det blad!

Henrik

__________________

Kører AC, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk.

Medlem af Slæbeskoen. Bygger moduler til treskinnedrift med Märklins C-skinner

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Lokomotivet er ligesom en god flaske vin, der bare bliver bedre og bedre, jo længere den står Wink

Har haft stor glæde af bladet i de år jeg har holdt det, og bestemt også af de tidligere årgange, hvor der står mange gode ting. Det er ren epoke III "guf", og nu er de nyere epoker også kommet godt med i de seneste årgange.

Mvh

Claus

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Krølle

Indlæg: 75

PB

Jeg havde både "Lokomotivet" og "Spor og baner", men har fravalgt "Spor og baner" i år. Selv om jeg skriftlig har meldt, at jeg ikke vil have det, og jeg ikke har betalt for 2016, så får jeg det stadig tilsendt, så der må være noget rod i deres systemer. Jeg var slet ikke i tvivl om hvilket blad jeg skulle fravælge.

__________________

H0, DC, Dansk, Epoke IV-V, Roco kortkobling, Lenz digitalstyring med RailCom.

Like 0 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.