Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Det nye nr. af Lokomotivet (Nr. 114)

For et par år siden tror jeg det var, skrev jeg også om det samme, og gør det gerne igen.

Kigger man i det nye nr. af Lokomotivet, så kan man bl.a. læse om at der mangler 90 fornyelser af bladet, hvilket har haft betydning for sideantallet. Desuden er der også annoncører der har svigtet, og ligesom dengang er situationen faktisk den at årgangen her kan blive den sidste i Lokomotivets historie, hvis der ikke sker noget.

Nogen vil måske mene det er mange penge der skal lægges for en årgang, men er det  nu det? Hvor mange har fx. ikke lige købt en CRS-styrevogn, én af dem og abonnementet er betalt. Set i den store sammenhæng, betyder det ikke noget i de flestes modeltogsbudgetter. 

Vi har efter min mening brug for at blad der handler om dansk modeltog. Alene herinde er der mange der dyrker det, eller planlægger at gøre det. 

Vi har så også Spor og baner samt netudgaven af Banen ikke at forglemme, her supplerer bladene hinanden rigtig fint op. Men fx. synes jeg der er for meget stof om udenlandsk modeltog i de to nævnte blade, men det er naturligvis en smagssag.

Hvis for mange fx vælger at læse Lokomotivet på biblioteket, så ender det desværre nok med at vi lige pludselig ikke har det mere.

Tænk over hvor lidt det betyder i det samlede modeltogsbudget med et abonnement    Wink

Det nye nr. er ret spændende. Fx er der en artikel med om MZ serie III i virkelighed og model, et emne som har interesseret en del herinde, da man bl.a. har modellerne fra McK. Der er også en fin artikel om 1. generations S-togene, hvor der heldigvis er bevaret et eksemplar på Jernbanemuseet i Odense. Og så er der et besøg hos Mjk Sdr. Park, der har et utroligt flot anlæg, hvad man også kan forvisse sig om ved at søge lidt herinde på Sporskiftet.  Der er fx også en pæn omtale af de nye Stauning-Mo der kommer fra Heljan, og omtale af CRM-vognen. Blot for at nævne noget af stoffet i nummeret. 

Mvh

Claus

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 4 kan lide
Top

Picture

Flemming

Lokomotivfører

Korsør

Indlæg: 288

PB  Blog  Hjemmeside

Da' Claus

Jeg er fuldstændig enig med dig, hvis Lokomotivet lukker mister vi noget der ikke kan erstattes! så også herfra skal der lyde en kraftig opfordring til alle forum brugere og dem der bare læser med.: Støt op om Lokomotivet, tegn et abonnement og få større fornøjelse af dit modeltog!Wink

Gode hilsner

Flemming

__________________

1956, sådanne årgange laves ikke mere

Like 0 kan lide
Top

Picture

Christian2602

Vagt Elev

Odense V

Indlæg: 110

PB

Sådan af ren nysgerrighed.

Hvor kan man så tegne abonnement?

Synes det er en ret vigtig information der mangler  Wink

__________________

 

 

Med venlig hilsen Christian.

Elsker de danske tog, især diesel. 3-Skinne system. Mobil station 2. C-skinner.

Like 0 kan lide
Top

Picture

bygger01

Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog

Herning

Indlæg: 2.598

PB

Søg og Du vil finde via Google

http://www.lokomotivet.dk/

__________________

Jørgen Steff. fra Herning

H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skott

Ingeniør

Indlæg: 1.918

PB

http://www.lokomotivet.dk/bestil.htm

__________________

Med venlig hilsen

Skott

Like 0 kan lide
Top

Picture

PTMadsen

Haderslev

Indlæg: 481

PB

 

Hej.

Jeg er nu ikke så enig med Claus. Idet man som oplæg annoncerer et tidsskrift med et vist indehold og antal sider, for derefter at finde ud af at det ikke hænger sammen økonomisk og derefter skærer ned på side antal og indhold.

Jeg, som én af de tilbageværende abonnementer føler mig en smule snydt i forhold til det udbytte jeg får for mine penge i forhold til det oprindelig annoncerede oplæg.

__________________

Venlig hilsen!

Peter Madsen
H0,DCC, Lenz LZV 200 ver.3,8. LH101. Digikeijs. Peco code 75 / Roco Line. http://petermsgarage.blogspot.dk/ 

Like 1 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Baseret på egne erfaringer med bladarbejde, så er det i aller højeste grad op til "Tordenskjolds soldater" at levere indsatsen. Ud fra dette mener jeg godt at bladet også i dag, kan leve op til de krav der stilles. Men vi forventer selvfølgelig alle ikke lige det samme  Wink

Der har jo heller ikke manglet opfordringer til at melde sig med noget skrivearbejde. Og man er godt i gang med nu at arbejde sig op i de nyere epoker efter epoke III.

Mvh

Claus

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 1 kan lide
Top

Picture

PTMadsen

Haderslev

Indlæg: 481

PB

Jeg er såmænd udmærket klar over at det er den gamle garde og dermed de samme mennesker der er med til at opretholde indsatsen og, Tak for dette. Forventningerne er selvfølgelig forskellig iblandt læserne men en nedskæring af sideantal for at holde budgettet, virker på mig på en måde som om man tisser i bukserne for at holde varmen.

Vedrørende opfordring til eventuelle artikler. Bygning af forskellige vogntyper er jo udført til hudløshed. Har man først lavet een kan man vel også lave en anden. Frem med tegninger og målepind og omregne til rigtig størrelse, brug sin lærdom og har man ikke lært det endnu er her jo en god måde at lære det på.

Det der med at skrive side op og side ned om ingenting er ikke det jeg søger, der må gerne være lidt indehold. Eks. Nyheds anmeldeser kunne i mine øjne nok være en smule mere kritiske og virke knapt så  betaget af noget selv Kineserne kan finde ud af at lave, dog ikke uden flittig brug af sekundlim.

I disse moderne tider er det jo heller ikke umiddelbart alt man kan tillade sig at bringe som indlæg / artikel. Har man ikke fotografens / producentens tilladelse er man ude på overdrevet.

  

__________________

Venlig hilsen!

Peter Madsen
H0,DCC, Lenz LZV 200 ver.3,8. LH101. Digikeijs. Peco code 75 / Roco Line. http://petermsgarage.blogspot.dk/ 

Like 1 kan lide
Top

Picture

Flemming

Lokomotivfører

Korsør

Indlæg: 288

PB  Blog  Hjemmeside

Da' Peter

Jeg er enig med dig i at det er uheldigt at skære ned på sideantallet (og dernmed insholdet) når budgettet ikke holder, jeg er helt sikker på at det også er det sidste bladets redaktion ønsker, det gør det jo ikke nemmere at sælge varen til flere og nye kunder. Jeg har lidt svært ved at se noget egentlig alternativ til at justere bladets størrelse efter den tilstedeværende økonomi - i mine øjne er det da vældig ansvarligt, hvis der bare blev kørt på, så var der nok en lille chance for at komme igennem, jeg tror bare at det ville ende med en større økonomisk øretæve til udgiveren og intet blad til os andre. Bortset fra det, så har den praksis været udført i al den tid der har været danske modelbaneblade, og jeg opfatter redaktørens udgydelser om fremtiden, som hensigtserklæringer der vil blive opfyldt, såfremt puslespillet går op - men det er da ærgerligt (for alle) at man ikke når i mål! Derfor min opfordring til at støtte op om den "gamle" kæmpe Love Love

 "Har man først lavet een kan man vel også lave en anden. Frem med tegninger og målepind og omregne til rigtig størrelse, brug sin lærdom og har man ikke lært det endnu er her jo en god måde at lære det på".

Jo såmænd, men det gælder jo også for alt andet her i livet, har man sat en decoder i sit lokomotiv - har man bygget et landskab - osv. osv. Med den filosofi er man ihvertfald lynhurtigt igennem alle de enmer der er at skrive om i et modelbaneblad! helt gennerelt har jeg det sådan, at jo flere projekter jeg har lavet, jo større glæde og inspiration finder jeg i det som jeg opfatter som ordentlige byggebeskrivelser og så er andres erfaringer og metoder, i mine øjne, så absolut med til at udvikle ens færdigheder.

Gode hilsner

Flemming

__________________

1956, sådanne årgange laves ikke mere

Like 0 kan lide
Top

Picture

ct

Indlæg: 201

PB

Hejsa

Det ville også gavne magasinets omdømme hvis man ville sørge for at ajourføre hjemmesiden til de nyeste nummer af magasinet. Endvidere ville det også have en effekt ift. at reklamere for og skabe interesse for magasinet. Desuden ville en side på facebook slet heller ikke skade, idet de personer der liker siden automatisk vil modtage opdateringer fra siden. Det er en nem, let tilgængelig og interessant måde at skabe interesse for magasinet.

Mvh. Christian

Like 1 kan lide
Top

Picture

bygger01

Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog

Herning

Indlæg: 2.598

PB

Hvis Du havde læst bladet, ville Du have set, at hjemmesiden skal nedlægges

Og det er vel bladet man skal leve af og ikke en hjemmeside, hvor "nogle" er med på en gratis kigger ( og det tager også tid at holde ved lige )

Som jeg husker det, er det under 1000 blade der bliver solgt, så omsætningen er heller ikke til den slags "udskejelser" og der skal både skrives / trykkes / udsendes 

Det er sikkert på dette punkt man gerne må tilmelde sig som hjælper på en hjemmeside .....

Den gamle redaktør har valgt den anden retning med det gratis blad netbaserede Banén ( hvor vi skal huske hinanden på at der er kommet en ny udgave ), hvor han så sikkert lever af reklamerne. Men dette indhold er også væsentligt andet end Lokomotivet

Spor & Baner har lagt sig ind i mellem

Lige nu holder vi også MIBA i et ½ år med et månedlig blad med mange flere sider og et fordømt svært sprog, og det er mere sammenlignelig med Spor & Baner

Det værste for den slags blade er biblioteket ......

 

 

 

__________________

Jørgen Steff. fra Herning

H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Like 1 kan lide
Top

Picture

jhcn

IT & AV vejleder, C. la Cours Skole

Lystrup

Indlæg: 747

PB

bygger01 skrev:

Den gamle redaktør har valgt den anden retning med det gratis blad netbaserede Banén ( hvor vi skal huske hinanden på at der er kommet en ny udgave ),

Lige med hensyn til dette fungerer Facebook temmelig godt. Og Spor og Baner bruger samme mulighed, så begge blade er flinke til at fortælle om hvad der er i støbeskeen til det kommende nummer - og hvornår det er klar.

Men det kræver stadig at der er en (redaktør) der har tid/overskud til at skrive disse indlæg på Facebook. Jeg tror ikke dette overskud findes ved Lokomotivet - her (tror jeg) går energien 100% på bladets indhold.

Følger man ikke med på Facebook, så er Eriks my1287.dk stort set altid opdateret. Det er ikke meget der går Eriks næse forbi!!

__________________

Kører AC, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk.

Medlem af Slæbeskoen. Bygger moduler til treskinnedrift med Märklins C-skinner

Like 2 kan lide
Top

Picture

Traxx

Indlæg: 115

PB

tiden er løbet fra trykte medier i et lille land med en meget lille skare der interesserer sig for modeltog på det niveau. den nedadgående spiral er startet og kan ikke stoppes medmindre man finder ud af at forny sig - banen(.dk) har set 'lyset' og er tilmed gratis. (nej jeg arb. ikke for banen... men læser det gerne - det gjorde jeg ikke da det var trykt og kostede penge!).

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Traxx skrev:

tiden er løbet fra trykte medier i et lille land med en meget lille skare der interesserer sig for modeltog på det niveau. den nedadgående spiral er startet og kan ikke stoppes medmindre man finder ud af at forny sig - banen(.dk) har set 'lyset' og er tilmed gratis. (nej jeg arb. ikke for banen... men læser det gerne - det gjorde jeg ikke da det var trykt og kostede penge!).

Dette er jeg ikke helt enig i. Siger for mange sådanne for at spare nogen meget få kr. i et samlet modeltogsbudget, så ender vi med med noget der aldrig nogen sinde kan erstatte et trykt medie. Jeg tror heller aldrig at bøger vil gå af mode til fordel for noget elektronisk. Det er slet ikke det samme. Og kun en dårlig erstatning.

Mvh

Claus

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 1 kan lide
Top

Picture

PTMadsen

Haderslev

Indlæg: 481

PB

Skovsøekspressen skrev:

Traxx skrev:

tiden er løbet fra trykte medier i et lille land med en meget lille skare der interesserer sig for modeltog på det niveau. den nedadgående spiral er startet og kan ikke stoppes medmindre man finder ud af at forny sig - banen(.dk) har set 'lyset' og er tilmed gratis. (nej jeg arb. ikke for banen... men læser det gerne - det gjorde jeg ikke da det var trykt og kostede penge!).

Dette er jeg ikke helt enig i. Siger for mange sådanne for at spare nogen meget få kr. i et samlet modeltogsbudget, så ender vi med med noget der aldrig nogen sinde kan erstatte et trykt medie. Jeg tror heller aldrig at bøger vil gå af mode til fordel for noget elektronisk. Det er slet ikke det samme. Og kun en dårlig erstatning.

Mvh

Claus

Hej.

Så er jeg tilgengæld mere enig. Indrømmet vi er nogle mennesker der føler at vi har nemmere ved at omgås det trykte medie i stedet for skærmen og tastaturet. Dette være sig blade eller bøger, men os der har det bedst med det er i mine øjne en uddøende race. For hver dag der går kommer vi tættere på enden af bænken og en skønne dag falder vi ned, det skulle man tænke lidt over hvis man ønsker at udgive noget på papir.

__________________

Venlig hilsen!

Peter Madsen
H0,DCC, Lenz LZV 200 ver.3,8. LH101. Digikeijs. Peco code 75 / Roco Line. http://petermsgarage.blogspot.dk/ 

Like 0 kan lide
Top

Picture

Erik Andersen

Stenløse

Indlæg: 33

PB

Jeg er lidt bange for at det er logistikken hos Lokomotivet der halter. Efter at jeg har læst alle indlæggene, er jeg helt enig i at vi kan ikke undvære Lokomotivet.

Jeg har så opdaget, at det sidst nummer af Lokomotivet jeg har fået er nr. 107. Jeg undrer mig stadig over hvordan det kan være sådan, men årsagen er, at jeg på grund af ombygninger i huset i over et år, har måtte prioritere modelbane meget lavt. Forstå det hvem der kan, at jeg ikke har savnet Lokomotivet, men sådan er det bare. MEN NU SAVNER JEG DET! Jeg kan se, at jeg har betalt for nr. 107 - 110. Så jeg må være faldet ud af "systemet" og har derfor heller ikke fået et girokort til fornyelse af abonnementet. - Og så er det jeg spekulerer på om det er det samme der er gældende for de øvrige abonnenter der ikke har fornyet.

Jeg har fluks skrevet en mail til Lokomotivet for at få rettet op på forholdene.

Mvh Erik Andersen 

Like 1 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Så er Lokomotivet nr. 113 lige udkommet. Denne gang her må det siges at være et virkelig varieret nr. Bl.a. er der artikler om Marcipanbrødene, bygning af en skovvogn, forbedring af Heljan IC 3, Station HOF, besøg hos hjemmeanlæg, anmeldelse af F 2010´s F-maskine, Køge Station gl. station med sporplan mm. 

Det bliver fortalt at der godt kan bruges nogen flere abonnenter endnu, men at det indtil videre går. Samtidig har man også lyttet til kritikken om at man bl.a. har skrevet rigtig meget om epoke III og II, fremover vil der også komme artikelstof fra epoke IV og V, da mange også kører dette derhjemme.

Så støt fortsat op omkring det eneste modeljernbaneblad, der handler om de danske jernbaner i 1:1 og i model, og som en stor del af os herinde har som forbillede hjemme og/eller i klubben  Wink

Mvh

Claus

 

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Picture

bygger01

Så er der blevet mere tid til at "lege" med tog

Herning

Indlæg: 2.598

PB

Som lidt salt i såret er der nu en ny gratis udgave af Banen på "banen".

Men alt aldet lig kan jeg med min alder bedst lide det trykte medie ....

__________________

Jørgen Steff. fra Herning

H0 / AC / Digital / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen, og hva' man kan købe fra visse danske producenter ).

Like 0 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

bygger01 skrev:

Som lidt salt i såret er der nu en ny gratis udgave af Banen på "banen".

Men alt aldet lig kan jeg med min alder bedst lide det trykte medie ....

Helt enig, der er nu ikke noget som at holde et glitret blad i hånden, noget som et internetbaseret medie aldrig vil kunne erstatte helt  Wink

banen og Lokomotivet har i øvrigt også forskellige idegrundlag, da der fx. er diverse udenlandsk stof med i banen.

Mvh

Claus

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 0 kan lide
Top

Picture

JGJ67

værktøjsmager

Indlæg: 625

PB

Hvordan tegner man så abonement nu, hvor hjemmesiden ikke findes ?

 

Jesper

__________________

-Der er en logik i alt, problemet er bare at finde den...

Man bliver kun god til noget, ved at gøre det...

Like 0 kan lide
Top

Picture

Alex

Projektleder

Indlæg: 195

PB

Hej

Du kan sende en mail til adressen lokomotivet@lokomotivet.dk og bede om at få tilsendt et girokort.

Mvh

Alex

__________________

Märklin 3-skinne K-spor, Intellibox opdateret til ver. 2.0 og Win-Digipet 2009 Premium, Kører dansk epoke III.

Like 0 kan lide
Top

Picture

JGJ67

værktøjsmager

Indlæg: 625

PB

nåja, det var da egentlig ret logisk...

Mvh Jesper

__________________

-Der er en logik i alt, problemet er bare at finde den...

Man bliver kun god til noget, ved at gøre det...

Like 0 kan lide
Top

Picture

Tobran

Indlæg: 184

PB  Hjemmeside

bygger01 skrev:

Hvis Du havde læst bladet, ville Du have set, at hjemmesiden skal nedlægges 

Det er jo historien med hønen og ægget. Det er jo svært for dem der ikke har set bladet, at vide det.

Da jeg for et par år siden ønskede et abonnement på Lokomotivet, var jeg gentagende gange inde på internetsiden, for at bestille bladet. Men de modstridende oplysninger jeg mødte der, og den, allerede dengang, manglende opdatering gjorde, at jeg tvivlede på om der overhovedet stadigt var et blad. Til sidst tilmeldte jeg mig dog, og har siden da set frem til hvert nummer af Lokomotivet. Jeg sidder lige i øjeblikket og læser om Køge station og andre gode artikler i det blad jeg modtog forleden.

Hvis man vil have nye abonnenter, skal man lave en internetside, som signalerer at bladet stadigt findes, eller fjerne det lort der er online i øjeblikket.

Like 0 kan lide
Top

Picture

Lukas A

Studerende

Indlæg: 329

PB  Blog

Hvad koster så et abonnent, det blad lyder da spændende og jeg kunne godt ha brugt den artikel med forbedring af Heljans IC3?

Mvh Lukas

__________________

Mvh Lukas

Like 0 kan lide
Top

Picture

Gert Frikke

Indlæg: 2.323

PB

et abonnement koster kr. 500 om året.

Det fås ved at indbetale beløbet på denne konto i Den Danske Bank:  reg. nr. 9570 girokonto: 10 251 605

Jeg kan kun anbefale tidsskriftet - med et indhold med høj "gemmeværdi"

 

Gert 

 

__________________

modeltog - en kopi af virkeligheden på en fantasifuld måde

Like 3 kan lide
Top

Picture

Miller

Indlæg: 11

PB

Er der nogen der ved, hvornår december udgaven (Nr. 114) udkommer?

Jeg kan kun give medhold i, at det vil være et tabt at miste Lokomotivet. Det er første år jeg har et abonnement fra Lokomotivet og det er forfriskene at se de tegninger over baner, vogne og hvad der nu ellers er af tegninger bragt i bladet. Så at man bygget et, kan man bygge resten, var der en der skrev, kan jeg ikke forholde mig til, da jeg ikke har bygget noget endnu og stadig mangler erfaring med at bygge noget selv, samt er der altid gode ider/tips til hvordan man gør hvad.

Jeg vil nu også helst have et blad i hånden, til lidt nat læsning. Det er lidt svært at få min stationære PC op i sengen for at læse nogle "net" blade Wink

Go jul allesammen.

Miller

Like 0 kan lide
Top

Picture

h087

togtosse

Græsted

Indlæg: 1.903

PB  Blog

Smile

 

det skulle nok gerne være på vej - såfremt posten vil  Smile :), min post ville  Smile :)

 

mvh

henning h087

 

 

__________________

med venlig hilsen

henning h087 - togunivers 1:1 i 1:87 - h087@hotmail.dk + Rundremisen-forum/Rundremisen-arkiv, MjKf h087.dk

det vigtigste i at vide - er at vide -  hvad man ikke ved

Like 0 kan lide
Top

Picture

pejft

Kurser i modeljernbane hos AOF

Moderator

Indlæg: 2.150

PB  Hjemmeside

h087 skrev:

Smile

det skulle nok gerne være på vej - såfremt posten vil  Smile :), min post ville  Smile :)

mvh

henning h087

Jeg har fået mit (flotte og interessante) eksemplar i dag. Jeg har alle numre af Lokomotivet, og kunne ikke drømme om ikke at gentegne mit abonnement - ophør af lokomotivet kan ikke erstattes af noget andet.

__________________

De bedste modeljernbanehilsener
Peter Topp Engelsted Jonasen

http://www.digitaltog.dk - http://www.kvv73.dk - http://www.jonasen.eu - www.digital-train.com

Like 3 kan lide
Top

Picture

Skovsøekspressen

Jernbaner i den "gyldne" epoke III er sagen

Indlæg: 2.874

PB  Blog

Lokomotivets redaktion giver foreløbig bladet 1 år mere, så overvej om det ikke var en ide med et abonnement.

Det nye nr. 114 er særdeles spændende. Her er lidt eksempler på hvad der er med af artikler;

- DSB litra ME (disellokomotivet ME som Hobbytrade har lavet)

- Byg en kedelvogn - epoke II

- Noget om godslaster - epoke III, masser af god inspiration og forslag

- En rigtig jernbanebygning, tegning af den gamle personalebygning på Københavns Godsbanegård

- Den synkrone dummy, en artikel om synkron kørsel med to MO

- Byg træer selv

- MO-oprangeringer med masser af forslag, noget der jævnligt er efterspurgt. Det er både til epoke III og IV (MO´erne kørte ikke længere frem).

- Nogle sjove kombinerede vogne hos FFJ

- Forslag til anlæg af en baneafdeling hos en privatbane

Masser af god inspiration.

Iflg. annoncen fra Hobbytrade, så er FC-vognen ude hos forhandlerne nu som nævnt i anden tråd, men det jo nok ikke helt tilfældet endnu, da vi så nok havde hørt om det herinde.

Alene nummeret her er et blad man kan tage frem igen og igen, og blive ved med at hente inspiration i uanset epoke.

Så sørg for at forny abonnementet eller at få et  Wink

500 kr. inden 15 januar til;

Tog på Tryk

c/o Torben Andersen 

Odensevej 124, 2. tv

4700 Næstved

Netbank; 9570 1025 1605

Det er da et fund til de penge, sammenlignet med hvad modelbanemateriel ellers koster.......!

Mvh

Claus

 

 

 

 

 

 

 

__________________

Dansk epoke III (Statsbane med færgehavn), 1956-1966. H0, K-skinner, digitalt med en Ecos II.

Like 2 kan lide
Top

Picture

Svend

Ballerup

Indlæg: 1.338

PB

Helt enig:

Støt op om LOKOMOTIVET. Det er alle pengene værd! 

__________________

Svend

Like 2 kan lide
Top

Kommentarvisning

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.